Dzisiejszy Sklep Fortnite!

Siemka! Jak tam dzień wam mija? Mi dobrze :)
A w sklepie dzisiaj mamy dosć fajne skiny!

 
Mamy Kruka, Ten zestaw z wczoraj i fajną lotnię z piórami. Z codziennych przedmiotów mamy emotkę LLAMACADABRA, a przypadkowo wczoraj oglądając tańce Fortnite dowiedziałem się że ten taniec pochodzi od Jasia Fasoli 😂 Naprawdę Super Ciekawostka! xD

Jak wam się to podoba? Napiszcie w komentarzach!

Ja dzisiaj będę montował odcinek z mojego miasta Fortnite na Creative bo naprawdę fajnie wyszło 💥⭐
Wpadnijcie też na mój kanał
(Poprostu kliknij w ten napis)
i na naszego discorda
Oraz na mojego Instagrama

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Aktualizacja Zawartości 7.10 #3 - Nowa broń! Snajperka i pistolety 😯

Dzisiejszy Sklep Fortnite!

Wyzwania Fortnite Tydzień 6 Sezon 7!