Dzisiejszy Sklep Fortnite (4.01.2019)

Elo, elo, 5 2 0!!!
Jak wam dzisiaj dzionek mija kochani? Mi dobrze, a nawet bardzo dobrze! 馃槀馃弲

Oto Dzisiejszy Sklep:


Jak dla mnie Nowy Skin jest mega, kilof tak samo i w dodatku za bardzo nisk膮 cen臋!




W codziennych przedmiotach mamy ciekawie (馃槀) wygl膮daj膮c膮 lotni臋, 2 emotki, kilof oraz 2 skiny. Taki "kowboj" i Pani Podr贸偶nik czy jak to tam xD 
Szczerze ten skin Podr贸偶niczki mi si臋 podoba a poniewa偶 sta膰 mnie na niego chyba go kupi臋. Napiszcie w komentarzach czy warto czy nie. 馃幃


Wpadnijcie te偶 na m贸j kana艂
(Poprostu kliknij w ten napis)
i na naszego discorda
Oraz na mojego Instagrama

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Aktualizacja Zawarto艣ci 7.10 #3 - Nowa bro艅! Snajperka i pistolety 馃槸

Dzisiejszy Sklep Fortnite!

Wyzwania Fortnite Tydzie艅 6 Sezon 7!